Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.

 για Νewsletter    

Εκτύπωση

Καταγγελία Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων 4ου ΓΕΛ Αγίας Παρασκευής

on .

mpourtzi
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 4ου ΓΕΛ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
 
Αγία Παρασκευή 28/05/2014
 
Αρ.Πρωτ.Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπ.Β΄Αθήνας: 14093/28.5.2014
 
Προς Αντιπεριφεριάρχη Αττικής και υπεύθυνο σχολικών εκδρομών κ. Μανιάτη
Διευθυντή Δευτεροβάθμιας κ. Φαλούκα Αθανάσιο
 
Κοιν. Διευθυντή 4ου Λυκείου κ. Κοψιδά Γεράσιμο
Διευθυντές και Προέδρους Συλλόγων των Σχολείων 2βάθμιας του Δήμου μας.
Πρόεδρο Σχολικής επιτροπής
Ένωση Γονέων Αγίας Παρασκευής.
 
Θέμα: ΣΧΟΛΙΚΉ ΕΚΔΡΟΜΗ Α’ και Β’ τάξης 4ΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ στο Ναύπλιο 4-6/4/2014
 
Σχετικά με την εκδρομή της Α’ και Β’ τάξης του Λυκείου μας θέλουμε να σας καταγγείλουμε τα παρακάτω:
 
Τον Μάρτιο, μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος των μαθητών της Α΄και Β΄ Λυκείου, προκηρύχθηκε διαγωνισμός από τη διεύθυνση του σχολείου μας σύμφωνα με όλες τις νόμιμες διαδικασίες για την εκδρομή της Α΄και Β΄ Λυκείου στο Ναύπλιο. Μετά το άνοιγμα των προσφορών που κατατέθηκαν, η παραπάνω εκδρομή ανατέθηκε στο ταξιδιωτικό γραφείο «Happydays». Λόγω του μεγάλου αριθμού των παιδιών (122-124 παιδιά) και επειδή δεν υπήρχε ξενοδοχείο εντός του Ναυπλίου για να τα δεχτεί, το γραφείο που κέρδισε τον διαγωνισμό, όπως και όλα τα γραφεία που πήραν μέρος στον διαγωνισμό, προσέφεραν το 4 αστέρων ξενοδοχείο «IRIAMARE» στα Ίρια.
Οι συνθήκες όμως που αντιμετώπισαν τα παιδιά και οι 5 καθηγητές, ειδικά της καθαριότητας, ήταν πολύ ελλιπής. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των καθηγητών αναφέρουμε τα παρακάτω:
 
Τα δωμάτια εκτός του ότι ήταν πολύ μακριά από την reception και το εστιατόριο, περίπου 15 με 20 λεπτά, ήταν σε άθλια κατάσταση: υπήρχαν σκουλήκια, κατσαρίδες, αράχνες, σαρανταποδαρούσες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν φταίει το πράσινο που υπήρχε, αλλά ότι στους χώρους δεν είχε γίνει καλή γενική καθαριότητα και προφωνώς ούτε απολύμανση.
 
•Τα κρεβάτια ήταν άστρωτα,
 
•πολλά από τα τηλέφωνα ήταν χαλασμένα,
 
•από πολλές βρύσες έτρεχε καφέ νερό,
 
•έτρεχαν νερά από τις μπανιέρες τα οποία έβγαιναν από τα σιφόνια και πλημμύριζαν τα δωμάτια,
 
•δεν υπήρχαν πετσέτες, σαπούνια, σαμπουάν, πιστολάκι για τα μαλλιά, μπανιέρες μα χαλασμένα χερούλια τα οποία βγήκαν από τη θέση τους, με κίνδυνο ατυχήματος,
 
•χαλασμένες κλειδαριές, απουσία ηχομόνωσης με αποτέλεσμα ο θόρυβος να είναι εξωφρενικός και να ακούγονται τα πάντα από όλα τα δωμάτια,
 
•Το φαγητό ήταν μέτριο και το πρωινό απαράδεκτο, ενώ τα τζάμια της τραπεζαρίας ήταν άπλυτα.
 
•Δεν υπήρχε roomservice ούτε για τους καθηγητές.
 
Τα παράπονα των καθηγητών μας από την πρώτη μέρα όχι μόνο έμειναν αναπάντητα, αλλά αντιμετωπίστηκαν με αδιαφορία από την διεύθυνση και τους υπαλλήλους (2 όλοι κι όλοι) κατ’ αρχήν και με αντεπίθεση αργότερα, σε σημείο προσωπικής προσβολής και συκοφαντίας.
 
Και σ’ αυτό το σημείο θέλουμε να εκφράσουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την συμπεριφορά του υπεύθυνου του τουριστικού γραφείου, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν ευθύνεται το γραφείο για το ξενοδοχείο. Η συμπεριφορά αυτή μπορεί να χαρακτηριστεί ως παντελής αδιαφορία σε συνδιασμό με απαξιωτική στάση προς το σχολείο, την δ/νση του, τους καθηγητές, τα παιδιά και τους γονείς οι οποίοι καταθέτουν τα χρήματά τους. Θεωρούμε ότι δεν είναι δυνατό το γραφείο να μην έχει τελικά καμία σχέση με το ξενοδοχείο που προτείνει. Εκτός κι αν σήμερα τα ταξιδωτικά γραφεία δεν ελέγχουν με ποιους συνεργάζονται.
 
Για εμάς τους γονείς ο κατεξοχήν πολυτιμότερος στόχος μας είναι η ασφάλεια των παιδιών μας την οποία δεν διαπραγματευόμαστε. Θέλουμε να περνάνε καλά τα παιδιά μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάνουμε οικονομία στις παροχές της ασφάλειάς τους πρωτίστως και όλων των παροχών που θα απολαμβάνουν. Είναι η πρώτη φορά ευτυχώς που αντιμετωπίσαμε τέτοιες ελλειπείς παροχές και αδιαφορία από ξενοδοχειακό συγκρότημα και ελπίζουμε να είναι και η τελευταία.
 
Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω γεγονότα , ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες νόμιμες ενέργειες. Σημειωτέον το ζήτημα για εμάς τους γονείς δεν είναι οικονομικού χαρακτήρα, δηλαδή πιθανότατα κάποια «ποινή» ως έκπτωση στο ποσό ή κάποιο δώρο. Δεν είναι καθόλου λίγα τα χρήματα που παίρνουν όλοι αυτοί οι επιχειρηματίες σε περιόδους που δεν υπάρχει άλλος τουρισμός και γι’ αυτό θέλουν να συνεχίσουν οι εκδρομές των σχολείων. Οι σωστοί επιχειρηματίες και επαγγελματίες πρέπει να προσφέρουν το καλύτερο σε όλους ανεξαιρέτως τους πελάτες τους. Και στην περίπτωση που θεωρούν ότι δεν τους συμφέρει οικονομικά ας μην παίρνουν μέρος σ’ αυτούς τους διαγωνισμούς.
 
Είναι ζήτημα επί της ουσίας: Όσοι λαμβάνουν μέρος σε προκήρυξη διαγωνισμού μειοδοτικού πρέπει να είναι ικανοί να ανταπεξέλθουν , σε διαφορετική περίπτωση να αναλογιστούν τις κυρώσεις. Να υπάρξει ρήτρα σε περιπτώσεις τέτοιες ώστε να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά .Να αποκλείονται εξ αρχής από τις διαδικασίες των προκηρύξεων ταξιδιωτικά γραφεία που έχουν στο παρελθόν δημιουργήσει τέτοια περιστατικά, ώστε να προσέχουν οι επόμενοι. Τα παιδιά μας δεν επιτρέπουμε σε κανέναν να τα αντιμετωπίζει ως εύκολο κέρδος για την επιχειρήσή του, ούτε εμείς οι γονείς είμαστε αφελείς ώστε να μην αντιδρούμε και να μην καταδικάζουμε παρόμοιες ενέργειες και να φροντίζουμε ώστε να μην ξαναεπαναλειφθούν.
 
Με εκτίμηση Για το Δ.Σ.
 
Η Πρόεδρος                                    Ο Γραμματέας
 
Αναστασία Τσιμπίδη-Ξυνογαλά           Σπύρος Πανέτσος